Ahogy közeleg az év vége, úgy vesz erőt a fáradtság szépen lassan mindenkin. Nem csak rajtad és a munkatársaidon, de bizony az ügyfeleiden is. Legyen szó kisebb vagy nagyobb cégekről, ilyenkor szinte mindig egy kicsit lassabb a kommunikáció és nehézkesebb egy-egy projekt megvalósítása. Ilyen esetekben több szempontból is fontos az, hogy feldobd a veletek együttműködő cégeket egy kis közös, év végi bulival. Hiszen az egész éves munka után jól esik egy kicsit leereszteni. Legutóbb a céges karácsonyi partyhoz adtunk nektek ötleteket, amelyeket ide kattintva megtekinthetsz. Most pedig egy olyan bulit csaphattok, miközben mutathatsz egy picit még többet arról, miért érdemes az ügyfeleknek veletek dolgozniuk.
Egy exkluzív ügyfélparty alapja a megfelelő helyszín
Bizony, nem mindegy, hova szól az a meghívó és milyen a vendégek első reakciója, mikor megérkeznek a buliba. Nyilván a cél az, hogy levedd őket a lábukról és már ezen a ponton megalapozd a hangulatot annyira, hogy aki csak egy órára akart beugrani, már a küszöbön megváltoztassa a véleményét. Ha jó lenne egy kis ötlet a potenciális budapesti rendezvényhelyszínekkel kapcsolatban, ebből a korábbi cikkünkből meríthetsz ötletet.
Jó, ha te magad vagy az egyik munkatársad már itt fogadja őket egy-egy pohár welcome drinkkel, így rögtön nem érzik magukat elveszettnek akkor sem, ha ismeretlen a terep számára vagy nem olyan régóta dolgoztok együtt.
Fontos, milyen étel és ital kerül az asztalokra
Ha megvendégeled őket étellel és itallal, tedd azt is emlékezetes módon! Azt, hogy főtt étel kerüljön az asztalra vagy csak falatkák legyenek, persze te döntöd el, de ha egy mód van rá, ne pörkölt és sajtos pogácsa legyen a menü. Próbálj meg könnyen fogyasztható, ugyanakkor különleges köntösbe bújtatott ételeket felszolgálni, amellyel mindenkinek kedvezhetsz. Ha van rá mód, mérd fel az esetleges ételallergiákat és intoleranciákat is, hogy ne legyen olyan vendéged, aki emiatt kényelmetlenül érzi magát. Az italok terén hasonló a helyzet, érdemes széles skálát felvonultatnod alkoholos és alkoholmentes italok között is. A legjobb, ha mindezt megkoronázod egy koktélpulttal is.
Ne csak az üzletről szóljon!
Az ilyen események hajlamosak átmenni „szakmázásba”, különösen akkor, ha a vacsi után nem foglalod le a vendégeidet és hagyod, hogy megbeszéljék még azt az egy e-mailt vagy átvegyék, mit szeretnének jövőre megvalósítani. Nos, a helyzet az, hogy ez mind szép és jó, viszont mivel alapvetően kevés lehetőség van arra, hogy személyesen találkozzanak ezek az emberek egymással és jól érezzék magukat, érdemes ezeket a szituációkat elkerülni és programokkal színesíteni az estét.
Új ügyfeleket is szerezhetsz!
Ha vannak olyan cégek, akikkel már kacsintgattok egymásra egy ideje, akkor itt a remek lehetőség arra, hogy meggyőzzétek arról, ti vagytok a legjobbak. Amennyiben van már közöttetek olyan kapcsolat, hogy elhívhasd őket egy ügyfélpartyra, akkor jobb apropót nem is találhatnál ennél az ismerkedéshez.
Ha úgy érzed, szükséged lenne néhány ötletre és profi szervezésre a fentiek megvalósításához, szívesen segítünk neked, keress minket bátran!